Автівка куплена спонтанно, внаслідок сприятливих умов, що склалися одного вечора завдяки куму
.
Була бита в заднє праве крило. Як наслідок, замінене крило, права задня дверка, задній бампер. Подушки не спрацьовували.
Пробіг зараз 169 тис.км. Двигун і АКПП роблять без нарікань.
Що було зроблено на даний момент:
- Масло АКПП, часткова заміна. Злив мастило доволі чисте.
- Масло двигун, Castrol EDGE, такий самий як міняв америкос. Судячи з останніх наклейок, янкі замінював мастило кожні 5000 миль. Мастило було чорне.
- прокладка клапанної кришки. Двигун чистий, з світло золотистим лаком, як після нормального мастила. Це добре.
- перевірка ременя ГРМ (бо замінити вийде за пару днів, немає часу). Ремень в гарному стані, ні тріщин, ні потертостей. Можливо його вже міняли.
- заміна хомутів на шлангах пічки. Підтікав антифриз.
- діагностика. Глянув параметри своїм Delfi ds150, перевірив лямбди осциллографом - все гуд.
- діагностика. Перевірив свічки в барокамері. Вони очікувано пробивають. Замінив на Denso q20pru. Чому саме цей артикул? Ціна і гарний фідбек по їх виконанню на численних опелях з двигунами z18xer що в мене постійно обслуговуються. На зазорі 0.9 питання частого виходу з ладу модуля запалення не піднімається взагалі.
- переадаптація датчиків тиску в колесах. Судячи з показників в передніх датчиках сідають батарейки. Замовив комплект датчиків (оригінал, 160$ комплект), при заміні резини заміню, в старих поміняю батарейки і поставлю на зимні диски.
Це все, що я встиг за 2 дні володіння, в перервах між роботою.
Що планується найближчим часом:
1. Перевірка зазорів клапанів.
2. Заміна ГРМ, помпи, антифризу, ременя помпи / генератора.
3. Заміна теплообмінника на новий Nissens. Автівці 9 років, щоб уникнути проблем - саме час.
4. Встановлення радіатора АКПП Mobis + фільтра мастила (стандартний фільтр типу ОС90). В коробках ГідраМатік фільтр є, проте він замінюється лише в процесі ремонту. На АКПП де схожа ситуація, ми завжди ставимо виносний фільтр, і це знімає всі питання.
Запцацки заказані, далі буде))